[smartdoctor] Re: Fwd: Molim hitnu intervenciju

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Sep 2014 09:18:41 +0200

AKO NISTE POTPISIVALI NIKAKAV UGOVOR S DZ PO ODLASKU U KONCESIJU , MOŽETE
SE OČITOVATI NA ISPOSTAVLJENU VAM OVRHU U DVIJE REČENICE DA GLEDE SPORNE
STVARI ODNOSNO ISPOSTAVLJENIH RAČUNA ZA NAJAM NE POSTOJI DUŽNIČKO
VJEROVNIČKI ODNOS , STARI UGOVOR O ZAKUPU JE NA SNAZI DO KRAJA 12 MJ 2014
GOD. A ŠTO DZ PROVODI  ZAKON KAKO MU ODGOVARA ZATO POSTOJE NADLEŽNE
INSTITUCIJE ! I ŠTO SE ŽUPANIJI OSLADIO NOVAC OD KONCESIJE PA JE ODLUČILA
NE DIJELITI GA S DZ. .  NA KRAJU KAKO HRVATSKI NAROD JAKO ISELJAVA NE VIDIM
SVRHU KONCESIJE !   A KAKVE SU UGOVORE MEĐUSOBNO POTPISALI ŽUPANIJE  S DZ I
OBRATNO NE INTERESIRA ME  SVATKO TREBA  SNOSITI POSLJEDICE  ZA SVOJ POTPIS !

Dana 24. rujna 2014. u 09:10 Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx> je