[smartdoctor] Re: Analiza zdravstvenog sustava

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 6 Jun 2012 16:00:06 +0200

Ponavljam ! Trebaju nam Centri dijagnostike na nižem nivou-DZ.
Ako ne možemo  napraviti nalaz HbA1c,CRP,CK,hormone
štitnjače,ergometrije,holtera,gastroskopije,etc, moramo upućivati u
SKZ
Svi su pametni kad imaju sve nalaze/kliničari/ a mi smo uglavnom
pametni i bez njih.
NO DAJTE NAM MINIMUM DIJAGNOSTIKE!!

Dana 5.6.2012., kontakt dr. AZENIĆ

Ordinacija opće medicine