[slikom] Re: skajp i mikrofon

  • From: "Nijaz Skaljo" <nijaz@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Mar 2006 09:22:00 +0100

Pozdrav svima,
Da ne bi cuo svoj glas u svojim zvucnicima trebas ici u Start, Programs,
Accessories, Entertaimment, Volume control i na kartici Play Control
iskljuciti mikrofon.
Zatim idi na karticu Recording volume i tamo odaberi mikrofon i pojacaj ga
na 100% i to bi trebalo raditi kako treba.
Jedino jos provjeri u Skype-u u njegovim podesavanjima da li je odabrana
tvoja zvucna kartica.
Sve ovo treba uraditi i tvoj sugovornik.

Nijaz