[slikom]

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>
  • To: "Slicica" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Mar 2006 09:11:27 +0100

      Caos svima,
Mozda sam ranije pominjala ovaj problem, ali svakako nisam dobila odgovor.
Dakle, dok citam neko zabavno stivo, obicno kada pravim pauzu obrisem onaj dio
teksta koji sam procitala tj. ne stavljam nikakve oznake unutar teksta.
Naravno, slijedeci put bez problema nastavljam sa citanjem. Medjutim, problem
nastaje ukoliko sam obrisala dio teksta i uz to iskoristila komandu "sacuvaj",
a potom se predomislim i nastavim sa citanjem. Tada Jaws uporno cita samo prvi
red i ni makac. Tek nakon zatvaranja i ponovnog otvaranja dokumenta, citanje je
moguce. Ocigledno, neka Jaws-ova brljotina. Da li i vi imate takav problem?

Pozdrav