[slikom] problem sa kasperskim

  • From: "Nenad Simic" <siman@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Mar 2006 12:45:55 +0100

zdravo svima. Deinstalirao sam Kasperskog i kada sam hteo opet da ga
instaliram stalno mi izbacuje prozor da imam m kasperskog već na kompu pa da
njega deinstaliram da bi mogao nov instalirati. U čemu je štos. Da li možda
imaju negde skriveni failovi od Kasperskog koji ostaju i posle
deinstaliranja. Ako ih ima gde su. Kkako da rešim ovaj provblem. Unapred
zahvalan