[slikom] Re: podesavanje jaws

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Sep 2007 14:11:23 +0200

Pozdrav! Da ne odstupim mnogo od teme.
   Imam jedno pitanje na koje je vise puta davan odgovor a koji ja nigde da
nadem.
   1. Molim vas da mi odgovorite, ali sto je moguce jednostavnije, kako da
ubrzam citanje Jaws-a?
   U toku teksta to cinim sa page up, page down,.
   zanima me kako to mogu postici bez obzira gde se nalazio i sta citao?
   Svima koji mi na to pitanje budu dali odgovor se zahvaljujem.