[slikom] Re: Programski jezik C

  • From: "Leonard Martinovic" <leonard.martinovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Sep 2007 12:14:51 +0200

Nije problem naci knjige na Internetu. Ukucaj u neki pretrazivac
kao sto je google ime programskog jezika koji te zanima i izlistat
ce ti puno linkova s besplatnim kompilatorima, tekstovima, mailing
listama itd.
Samo, mi slijepi smo donekle ograniceni u programiranju, jer nam
je komotno raditi samo s programskim jezicima koji su iskljucivo
vezani s time da se napise kod i kompilira. Programski jezici kao
sto je visual basic su vezani s koristenjem grafickog sucelja, pa
smo tu ograniceni da mozemo napisati samo kod, a na ekranu ce se
taj kod informaticki ispravno izvrsiti, ali ce graficki izgled
aplikacije izgledati kao barska voda pod mikroskopom.
Znaci, komotni su nam programski jezici C, C++, pascal, assembly
i, valjda, jos koji koji mi nije poznat.