[slikom] Re: Programski jezik C

  • From: "Leonard Martinovic" <leonard.martinovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Sep 2007 13:05:52 +0200

Meni se bas ne dogada da Jaws prestane citati nakon kompiliranja.
Stisnem komandu za kompiliranje ctrl+f9, Jaws procita uobicajeni
dijalog s mogucnosti odustanka od radnje, treba pricekati desetak
ili vise sekundi dok se kod kompilira, Nakon toga precica SayLine
(ins+up) bi trebala procitati "close". Ako bi u ovoj situaciji
citao ekran Jaws-kursorom, iznad "close" bi pisalo da nema gresaka
ili upozorenja. Kada stisnes na "close" trebalo bi te vratiti u
prozor s kodom.
Ako ima gresaka u kodu, onda, naravno, nema toga "close", nego te
postavi na crtu u kojoj je greska. U dnu ekrana Jaws-kursorom
mozrs procitati objasnjenje u cemu je greska.
Nekada se dogodi da Jaws izgubi polozaj kursora, pa "close" treba
pronaci Jaws-kursorom i kliknuti.
Isto tako, ako je redak koda duzi od ekrana, Jaws ga ne moze
cijelog procitati komandama za retke, nego ga trebas citati rijec
po rijec.
Korisno je da je pri citanju redak po redak kursor uvijek na
pocetku retka, jer ako nije, ima poremecaja pri citanju.