[slikom] Rodjendan kalman radia

  • From: Edo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 Sep 2007 11:34:17 +0200

Evo sta sam svojim prijateljima poslao poruku na mob a evo proslijedjujem je na
sve liste da znate kako i sta.
Danas je 9 godina kako postoji kalman radio. Za svo ovo vrijeme stvaranja bio
sam uz vas i u dobru i u zlu. trudio sam se da vam vratim osmjeh na vasa lica i
da budem vasa svjetla tacka u svim trenutcima i u mjesto da sam sretan sto
danas obiljezavam godisnjicu svog stvaralackog rada u kojem se puno toga
postiglo ja danas razmisljam kako cu progovoriti pred toliko publike koju sam
uveseljavao. Razlog svemu ovom je moja naj bolja prijateljica i nasa radna
kolegica rahmetli lejla koja na zalost nece biti s nama i koja mi nikad vise
nece reci ono duso jer sam bio njen idol u ovom poslu i njen naj bolji
prijatelj.. Zivot ide dalje a vama jos jednom od srca HVALA sto ste uvjek bili
uz mene a bit ce opet i veselja srece zivota i sto je naj bitnije ljubavi i ne
zaboravite kada bi imao toliko ruku sve bi vas sad redom zagrlio. Voli vas vas
zlatni.