[slikom]

  • From: Daniel Miletić <daniel.miletic035@xxxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Oct 2013 23:44:45 +0200

Društvo pozdrav!

Od nedavno uz pomoć programa Format factory, počeh i ja da audio knjige u mp3
formatu, gustine zapisa od 128 i 96 prebacujem na 64 gbps.
Ranije nešto i nisam posebno obraćao pažnju na te detalje, ali sada, valjda
od kako su cedeovi poskupeli zaključih da se na kvalitetu ne gubi bukvalno
ništa, a da ušteda u memoriji nije nimalo zanemarljiva.
E sad... U ovih dvadesetak knjiga koje sam odradio, naleteh na jednu koja kao
da ima neku vrstu zaštite i jednostavno mi ne dozvoljava da je sa 128 prebacim
na 64 kbps.
Sve vas koji imate malo više iskustva u radu sa ovim programom, moram da
zamolim da mi pomognete da prevazidjem nastalu situaciju, jer ja stvarno nemam
ideju u čemu bi mogao da bude problem.

E da... Ako je bitno, u pitanju je knjiga: Ivo Andrić Priča o vezirovom slonu
iz sarajevske biblioteke.
hmmmm ko zna, možda je još neko imao isti problem sa ovom knjigom.
Pozdrav i hvala dobroj duši u napred!