[slikom] Re: (No Date: Sun, 6 Oct 2013 11:20:25 +0200

  • From: Bada Bokša <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>

Pozdrav!

Ja za te stvari o kojima ti pišeš koristim program AoA Audio Extractor
Platinum na preporuku jednog prijatelja a koji mi se pokazao lak i jednostavan.
Dok sam imala  XP sam koristila audio Wizard ali mi nešto na sedmici nije htio
ili se ja nisam puno njime pozabavila pa sam prešla na ovaj.
Knjigu koju spominješ sam uredno smanjila i nije bilo problema što znači da
knjiga nema nikakvu zaštitu.
Ako ne pronadješ na Googleu ovaj programčić mogu ti ga poslati.

Bada.