[slikom] Re: hardversko snimanje mp3

  • From: "Petar Vrdoljak" <tornado@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Mar 2006 19:52:38 +0100

Probao sam, i moram ti priznati da si bio u pravu. Ja sam provukao digitalnu
snimku i vidio da se velicina fajla ne mijenja i na osnovu toga donio svoj
zakljucak koji je bio netocan. Dosada sam uvijek snimao sa kazete na
kompjutor tako da mi je kompjutor nariktan na 48 khz, 16 bita, stereo, i to
vise nikad nisam niti dirao. Dakle kad snimate preko linijskog ili
mikrofonskog ulaza duplo smanjenje frekvencije uzorkovanja za duplo smanjuje
velicinu fajla uz gubitke kvalitete zvuka. za vas koji prebacujete zvucne
knjige sa kazete na kompjutor isprobajte napraviti snimku na 32 ili 22.05
khz, a onda je prilikom komprimiranja u mp3 komprimirajte sa frekvencijom
uzorkovanja od 48 khz, jer kao sto sam rekao velicina digitalnog zapisa se
ne mijenja promjenom frekvencije uzorkovanja, a dobit cete snimku sa manje
gubitaka.

Petar