[slikom] Re: hardversko snimanje mp3

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Mar 2006 21:50:46 +0100

I opet se necu sloziti.
Bez obzira koliko je kvalitetan originalni snimak, je li s kazete,
magnetofonske trake ili neceg treceg, treba ga snimiti u sto boljoj
kvaliteti, drugim rijecima, maksimalnoj kvaliteti koju dopusta oprema.
Zasto?
Zato sto onda kad taj snimak provucemo kroz audio editor, dok ga sjeckamo,
skidamo sumove i radimo ostale stvari da to sto bolje zvuci program ima veci
spektar materijala za izracunavanje sto treba napraviti.
E, kad je i ovaj dio gotov i kad imami finalni master snimak, onda mozemo
raditi konverziju sample rate-a, kompresiju u mp3, ogg ili wma i
finalizirati rad.
Na ovaj nacin postici cete mnogo bolje snimke nego da direktno snimate na
losijem frekventnom opsegu.
Regards

ICQ #274696026