[slikom] Re: firewall i kompatibilnost sa sistemom

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Jun 2005 07:33:24 +0200

Zdravo!

Ja sam se koristio sa Norton Internet Security i on zaista podosta usporava
rad citave masine. No, ugodno sam se iznenadio kad sam poceo koristiti
Sigate Personal Firevall. On gotovo da i ne usporava rad compa a u
potpunosti je prijateljski sa nasim Jaws-om. Ovaj vid zastite prije svega
preporucujem onima koji imaju stalnu konekciju ukoliko zele biti sto je to
moguce sigurniji.

David