[slikom] Re: duple poruke?

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Jun 2005 07:27:57 +0200

Zdravo Rajko!

Ja spomenuti MS Outlook koristim samo za poslovno sluzbeno dopisivanje.
Istina je da je Jaws nesto vise naklonjen spomenutom MS Outlook Express-u,
zato sam i napisao ona objasnjenja Tanji vezana uz taj program. Ovo sto ti
sad pitas mislim da bi trebalo moci da se uradi, ali iskreno, nisam bas
nesto previse istrazivao po tom pitanju. Ja sam se vise bavio nekim drugim
alternativnim mail clientima npr. sa PMMail-om koji je znatno manji, puno je
brzi i pouzdaniji. Ono sto je mene odusevilo kod njega je to sto svaki "pop3
account" dobije svoj folder sa poddirektorijima u kojima se izmedju ostaloga
nalaze i Inbox, Outbox itd. Cak mislim da je netko napravio i skripte za
Jaws, svojevremeno sam ih vidio na NET-u. Jedina mana ovog programa je ta
sto bas nesto nece da prepoznaje nase dijakriticke znakove. No, ako pisemo
bez njih, onda stvar radi ko beba!

David