[slikom] Re: duple poruke?

  • From: Tomić Rajko <milicat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Jun 2004 23:46:27 +0200

DAVIDE NEVEZANO ZA TVOJ ODGOVOR TANJ INTERESUJE ME

JA SAM POKUSAVAO DA PREDJEM NA MS OUTLOK ALI MI SE UCINILO DA JAWS BOLJE SARADJUJE SA EXPRESOM. NO TO JE SAMO MOJA PREDPOSTAVKA JER JA BAS NISAM NEKI EKSPERT ZA JAWS.

SEM TOGA UZ EXPRES KORISTIM JEDAN MALI PROGRAMCIC OUTLOOK EXPRESS BACKUP UTILITY KOJI MI SA CETIRI KLIKA IZVOZI SVE IMEJLOVE NA D PARTICIJU STO MI JE TAKO PRIRASLO SRCU PA ME INTERESUJE DALI U MS OUTLOKU POSTOJI TAKVA MOGUCNOST ILI NEKI SLICAN PROGRAMCIC KOJI ISTU STVAR MOZE DA OBAVI U MS OUTLOKU.
----- Original Message ----- From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>