[slikom] Re: firewall i kompatibilnost sa sistemom

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Jun 2005 12:36:22 +0200

Koliko je meni poznato ne previse. Na mojoj skromnoj masini nema nikakve
razlike u radu sa i bez firewalla. Dosad sam koristio Zone Alarm, Sygate
Personal Firewall i ugradjeni Windows Firewall i nisam uocio nikakvu razliku u
radu medju njima bar sto se brzihe sistema tice. Razlika izmedju FW-a i AV-a je
u tome sto FW radi samo kad si spojen na mrezu, i sluzi da blokira nezeljene
upade u kompjuter. AV programi rade rezidentno, stalno i prilikom svakog
kopiranja ili otvaranja novih fajlova, ponekad cak i kreiranja novih fajlova
oni usporavaju sistem jer ih pregledavaju. Jedino vece usporavanje se
primjecuje kod skidanja atacmenta s 'opasnim' ekstenzijama jer NOD tu stvarno
zna dobrano zakocit download.

Regards
ICQ #274-696-026