[slikom] Re: eSpeak, nova verzija

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Sep 2007 12:13:06 +0200

Evo ja ću samo nadodat da na kompjuteru imam instaliran samo ESpeak, dakle
bez WinTalkera, Anreadera ili drugih sinteza, i ponekad mi se ruši kad se
prebacim na njega, a kad ga instaliram sa bosanskim jezikom onda mi JAWS
jednostavno više ne radi nego mi piše samo "application file for jaws, don't
send button". To mi se dogodilo dvaput kad sam instalirao en, hr, mb-cr1, bs
i mk (dakle dodao sam mu i makedonski) i jednostavno JAWS nakon toga više
nije htio proraditi. Mislio sam da je problem do JAWS-a pa sam ga u kompletu
reinstalirao, a kad to nije pomoglo, deinstalirao sam ESpeak i instalirao ga
samo sa Hrvatskom podrškom. Još i dan danas mi se dogodi da kad se prebacim
na SAPI5 kad mi progovori ESpeak jednostavno se sruši, i kad bi trebao reći
"leaving menus" on kaže samo "lea" i onda zašuti i ne pomaže ništa osim
restart JAWS-a (ali samo JAWS-a, ne kompjutera). Nadam se da će ovaj bug
biti sređen, a možda i neće ako se o ovome ne obavijesti autora ESpeaka ili
je možda glavni problem SAPI5 driver za JAWS, koji stvara probleme pogotovo
u ovim zadnjim buildovima za JAWS 8.0.
Pozdrav!