[slikom] Re: Upomoc! Problemi s konekcijom

  • From: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Jun 2005 00:22:03 +0200

ej ljudi i ja imam problem naime desava mi se da mi nekoliko puta komp skine
istu poruku sa servera kako to da otklonim sta je tu po sredi da li je kriv
provajder ili meni nije nesto u redu sa kompom  naime to se ne desava stalno
nego samo ponekad ali je to sve cesca icesca pojava i malo me nervira viktor
viktor zivojinovic
email zzviktor@xxxxxxxx
mobilni +38163642999