[slikom] Re: Upomoc! Problemi s konekcijom

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Jun 2005 13:57:23 +0200

     Caos svima,

Hvala Zlatko. Za ova podesavanja u Outlook Express-u sam znala, ali nisam
mogla da se setim gde u "Internet opcijama" da pronadjem ovo sto si naveo.

Sad jos nesto. tamo postoje dve mogucnosti koje se mogu cekirati:
Disconnect if idle for 20 minutes
Disconnect when connection may no longer be needed

Da li da oboje "rascekiram"?

Hvala jos jednom

Mahalice