[slikom] Upomoc! Problemi s konekcijom

  • From: "Zlatko Sobocan" <Zlatko_S@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Jun 2005 12:41:16 +0200

Pozdrav,

Provjeri podesavanja na:

1. Control Panel >> Internet Options
- kartica Conections
- Settings...
- Advanced...
- CheckBox "Prekini vezu nakon neaktivnosti duze od:"

Ukoliko je ovaj kontrolni okvir potvrden onda na iducem tabulatorskom mjestu odredujes vrijeme.

2. Outlook Express
- izbornik Tools >> Options...
- kartica General
- CheckBox "Provjeri ima li novih poruka svakih:"

Ako je potvrden ovaj kontrolni okvir onda na iducem tabulatorskom mjestu odredujes vrijeme automatske provjere poste.

- kartica Veza
- CheckBox "Nakon slanja i primanja prekini vezu"

Ako je ovaj kontrolni okvir potvrden Outlook Express ce prekinuti vezu nakon svake provjere poste. Interval u kojem ce provjeravati postu definirali smo mu u kartici General potvrdom na checkBox "Provjeri ima li novih poruka svakih:" i odredivanjem vremena. Primjetio sam da potvrdom ovog kontrolnog okvira utjecemo i na prekid neaktivne internet veze potvrdom kontrolnog okvira "Prekini vezu nakon neaktivnosti duze od:" u vremenskom razdoblju koje smo odredili tu u Internet opcijama.

Lijep pozdrav,

Zlatko

----- Originalna poruka ----- Salje: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>

     Dobrovece,

Konekcija mi "puca" svakih pet-sest minuta, pogotovo kad se konektujem iz
Outlook Express-a, pa pozelim da ostanem na internetu. Inace, jos ranije sam
primetila da mi otprilike na nekih sat vremena puca veza, pa mi je to cak i
odgovaralo, jer ponekad sam rasejana i zaboravim da se diskonektujem. Ipak,
ovo sad je postalo neizdrzivo.
Znam da negde postoji opcija vezana za ta podesavanja tj. u kojim razmacima
ce dolaziti do diskonekcije, ili da se to potpuno iskljuci, ali ne mogu da
se setim gde.
Hoce li neko da mi pomogne?

Hvala unapred

Mahalice