[slikom] Re: U Vezi Screamer Radija

  • From: Dobrinko Davidović <dobrinko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Sep 2007 11:55:06 +0200

Zdravo Gordane.
Otvoris Screamer, zatim meni bar, strelicom desno do presets, otvoris i dole
gore ponuda:
1. by gemresub meny, (radio stanice po zanru),
2. By region sub meny, (po kontinentima, unutar njih po drzavama),
3. By netvork sub meni,
4. By Language (NOT NATIVE) sub meny, (po jezicima).
Kako ja procjenjujem, mislim da ima preko 1000 stanica.
To je to lijep pozdrav.