[slikom] Re: U Vezi Screamer Radija

  • From: "zoljica" <zoljica@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Sep 2007 04:53:31 +0200

udjes u regional pa Azija pa prvi je Avganistan po redosledu i tu prva od
cak dve stanice, mislim da se bas ove Avganistish rap radio ili tako nesto.
Do sad sam primetio da je samo muzika isla za to kratko vreme koliko sam
slusao. Za te molitve i slicno Radio Brunej. Bas sam bio upao na molitvu pa
rekoh nije uredu da ulazim na sredinu.