[slikom] Re: U Vezi Screamer Radija

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 Sep 2007 09:49:20 +0200

Pozdrav svima.

Povucen malo duzom raspravom na listi instalirao i ja Screamer, iako bas i
ne slusam radio. Dobro ce doci kad ne budem imao ideje sto da slusam iz
svoje skromne fonoteke.
Sad imam pitanje.
Spominjano je vec da Screamer ima svoju bazu, i to povecu u kojoj ima svega
i svacega. Do toga unutar programa nisam uspio doci i sve sto sam dosad
slusao ubacio sam rucno ili pronasao preko weba.
Dakle, kako se, ako se, dolazi do njegove interne baze?
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx