[slikom] Re: Trazim savet

  • From: "Saša Grbić" <starisloven@xxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Oct 2004 10:31:58 +0200

Kako se to moze nariktati?

http://www.svitanje.rs.sr/
----- Original Message -----
From: Petar Vrdoljak
To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Sent: Monday, October 04, 2004 10:04 AM
Subject: [slikom] Re: Trazim savet

Bok svima!

Milane to se tebi samo cini da integrirana kartica svira podjednako dobro
kao i Creative 5.1. Violeta ako imas mogucnosti kupi jos jednu zvucnu
karticu uz onu integriranu na maticnoj ploci. Mozes u Windowsima nariktati
da ti rade obadvije. To ti je dosta zgodno ako ti je kompjutor spojen sa
glazbenom linijom. Neces u zvucnicima imati Jaws prilikom slusanja glazbe.

Petar