[slikom] Re: Trazim savet

  • From: "Petar Vrdoljak" <tornado@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Oct 2004 18:48:49 +0200

Bok svima!

Apsolutno sam siguran. Sve integrirane kartice digitalni dio imaju
implementiran unutar South bridga. To sto ima 7.1 kanalni zvuk to pise i kod
mene u Windowsima ,a u praksi nije tako. Sto se tice analognog dijela zvuka
o njemu se brine Alc 650. Na svom kompjutoru sam spojio obadvije kartice sa
identicnim kablom na pretpojacalo i isprobao na Audio CD-ima zvucne
kvalitete obadvije kartice. Integrirana kartica je imala zvuk koji je imao
puno tanju i uzu zvucnu sliku. Kompletan zvuk je bio kao da je netko preko
zvucnika stavio gazu. Zvuk sa Audigya je bio puno zivahniji i topliji. Sto
je najgore ta razlika se mogla primjetiti vec u prvih nekoliko sekundi. Sto
se tice cijene ,tu si u pravu. Onaj kome istovremeno ne trebaju dvije zvucne
kartice a kompjutor ima spojen na mini liniju nece primjetiti razliku ,a
usteda u novcima je ipak dosta velika.

Petar