[slikom] Re: Trazim savet

  • From: "Gordan Radic" <gradic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Oct 2004 22:02:20 -0700

I ja se slazem s Milanom, ali bi dodao jos par stvari.
Posljednji Athlon koji i dizajnom i cijenom odgovara nasim prilikama je XP+
3200. No, razlika u cijeni izmedju 2500 i 3200 je prevelika. Smatram da je
bolja varijanta da kupis 2500 i malo bolji kuler, s dobrom plocim ga mozes
nabrijat na 3200 bez problema (provjereno na vlastitom primjeru, radi). Po
HR cijenama, trosak ti je ovakav:
Procesor AMD Athlon XP 2500+ oko 90 eur;
Malo bolji hladnja (preporucujem malo jaci model 'Silent Breeze), 13-25 eur;
Ploca Gigabyte, postoji jedan novi model sa SIS-ovim chipsetom, za cudo
bozje stvarno dobro radi, frend mi je ima i skroz je zadovoljan, kosta oko
50 eur.
Mislim da je to sasvim pristojno i po cijeni i po kvaliteti cak i ako ne
nabrijes procesor na 3200.
Napominjem jos jednom da su ovo HR cijene te da u Bosni ili ex-Jugi moze bit
i jeftinije, a mozda i skuplje.
Regards

ICQ: #274696026