[slikom] Skype i govorna posta - naprednije pitanje

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 02 Oct 2011 09:19:23 +0200

Pozdrav!
Mozda Gradimirova kristalna kugla nije bas najbolje pokazala da ce se
ovaj susur oko govorne poste brzo stisati i da se vise nema sto reci xD.
Ja bih ovdje imao jedan mali.. A ne bih rekao problemcic koliko mozda
tjeranje maka na konac. Sinoc sam se igrao sa postavljanjem pozdravne
poruke i to funkcionira, nema tu nikakvog spora no sinulo mi je da bi
mozda bilo zgodno napraviti pozdravnu poruku u kakvom zvucnom editoru,
staviti malo pozadinske glazbe, ubaciti kakav efektic i onda taj fajl
ubaciti kao pozdravnu poruku.
Eh, sad.. U opcijama Voice Maila nisam nasao neku default mogucnost za
to a jos sam pretrazio Skypeove foldere i pronjuskao ima li kakva zvucna
datoteka koja bi se "neprimjetno" mogla zamijeniti ranije opisanom no
nista od toga.
Za slucaj da je meni promaklo ako netko od vas ima saznanja moze li se
ovdje sto izvesti bit cu veoma veoma zahvalan.
--

S postovanjem
Gordan Radic