[slikom] Re: Problem sa govornom postom

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 02 Oct 2011 09:11:12 +0200

Pozdrav!
U Skype 5.5 se postupak malo razlikuje tako da snimanje ne prekidas sa
Escape nego prekidas cijeli poziv. Sinoc sam prosao kroz identicnu
situaciju pa sam malo eksperimentirao do rjesenja.
Dok snimas govornu poruku, ako tabom prelazis prozor imas nekoliko opcija:
IM button, koji imas i u normalnom pozivu s kojim mozes za vrijeme
poziva otvoriti polje za chatanje;
Re-Record button koje sluzi da u hodu, dok je snimanje vec aktualno
otkazes aktivno snimanje i pocnes ispocetka;
Cancel button, kojim prekidas snimanje i otkazujes ostavljanje poruke;
End Call button kojim kad snimis sve sto hoces zavrsis snimanje, poziv i
ostavljas poruku. Nakon ovoga nema nikakve potvrde ali poruka se
provjereno isporucuje.

S postovanjem
Gordan Radic