[slikom] Re: Skype i govorna posta - naprednije pitanje

  • From: "dragan selenic" <d.selenic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Oct 2011 01:54:17 +0200

zdravo svima

Kako da izdvojim primljenu govornu poruku. Hteo bih da je sacuvam. Da li
postoji neki folder u koji skype smesta primljene govorne poruke.Ja ih
pronadjem kad sam na skajpu u novim dogadjajima.Tu mogu samo da ih izlistam
i preslusam, ali ne da ih iskopiram tj prebacim na neku moju lokaciju.
pozdrav Dragan