[slikom] Problem u wordu

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Dec 2007 09:41:55 +0100

Pozdrav! To mi se i ranije desavalo, ali niko do sada nije pominjao taj
problem.
   Kada se u tekstu pojavi broj na pocetku recenice, onda mi Jaws svaku sledecu
recenicu cita tako sto prvo stavlja njen redni broj.
   Kada to hocu da obrisem, taj broj se kontrolisanjem na standardni nacin ne
vidi.
   Primer.
   Citat-
   Hteo bih davam postavim nekoliko pitanja-
   1. pitanje.
   Kraj citata.
   Svaka sledeca recenica pocinje brojem. Primer.

   2 Svaku sledecu recenicu pocinje brojem.
   3 Kako da ovo resim.
   4. Kako da izbrisem ove brojeve ispred recenice.
   5. Hvala na odgovorima koji bi pomogli da resim ovaj problem.
   6. Izvinite na ovoj simulaciji, jer sam hteo da vam objasnim, sta mi je
problem.
   7 Ucesnik na temu.