[slikom] Re: Jednokratna play lista

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Dec 2007 09:10:01 +0100

Pozdrav! Hvala na ovom odgovoru.
   Nazalost, iz nekih razloga da ih sada ne objašnjavam, ne koristim ovaj
način za slušanje, ali verujem da ću uskoro i na njega preći.
   Zbog po mom mišljenju kvalitetnije reprodukcije, koristim Windows media
pleyer.
   Da li neko ima način kako da to isto što je opisanu u vinampu, uradim u
ovom programu?
   Unapred hvala na ponuđenim informacijama.
   učesnik na temu.