[slikom] Re: Jednokratna play lista

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Dec 2007 08:48:06 +0100

ako govorimo o winampu imas dve mogucnosti bez ista da pravis pritisni slovo
"s" i imaces ne sviranje pesama redosledom nego slucajan izbor dakle svirace
ti prvo prva pa sedamdeseta pa sto pedeseta pa recimo dvadeset i neka i tako
sve dok ne zatvori krug
ako bas hoces da iz jedne play liste izvlacis pesme po nekom svom izboru i
to moze prvo slovo "j" pa tabom do liste , strelicama odaberi zeljenu pesmu
pa tabom do opcije
Enqueue file  i tu lupis enter ili jos lakse kraticom "alt+q" nazad na listu
pa sledecu pesmu i to bi bilo to.