[slikom] Re: Problem u wordu

  • From: Dobrinko Davidović <dobrinko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Dec 2007 21:42:06 +0100

Zdravo Miso i ostali.
U nastavku je tekst o oznacavanju nabrajanja u Word document:

Nabrajanjeu  word dokumentu

   Kada u nekom tekstu zelimo ukljuciti opciju za nabrajanje prvo kursor
pozicioniramo na zeljeno mjesto.
Sa lijevim alt tasterom otvorimo padajuci meny (izbornik). Strelicom desno
pronadjemo format, a zatim strelicom gore ili dole,?sasvim svejedno?,
pronadjemo bulit and nambering... i To potvrdimo sa enter. Sa ctrl + tab
odaberemo zeljenu karticu, u nasem slucaju, nambering tab, Idemo jednom
tabom gdje ce nam reci none,(iskljuceno nabrajanje), jer bi po  difoltu ova
opcija trebala biti podesena.
Strelicom lijevo ili desno odaberemo nacin nabrajanja.
Npr: 1.2.3., 1)2)3), I.II.III. itd.
Strelicom lijevo ili desno osim brojcanog nabrajanja mozemo odabrati i
slovno nabrajanje.
Npr: A.B.C., A)B)C) i Itd.
Zatim zeljeni odabir potvrdimo sa speis tasterom.Kada smo odabrali zeljeno
nabrajanje tabom idemo do dugmeta okej i potvrdimo sa enter.

Do bulit and nambering?oznacavanja nabrajanja?,mozemo doci tako sto cemo
pritisnuti tastaturnu precicu, alt +slovo O=format, zatim pritisnemo slovo
N=bulit and nambering.
Sada smo pozicionirani na jednoj od ovih kartica i strelicom lijevo desno
odaberemo Npr: nambering tab.

Iskljucivanje nabrajanja

   Kada zelimo iskljuciti nabrajanje po njegovom trenutnom ili trajnom
zavrsetku idemo istim putem kao i prilikom njegovog ukljucenja, stim sto
umjesto odabira nekog nacina nabrajanja odaberemo none.
Postoji i drugi nacin prestanka nabrajanja:
tako sto cemo u novi red  nakon posljednjeg broja preci saShift+ Enter a ne
sa Enter.
Mozemo takodje prvo napraviti da nam recenice stoje u istom redu i zatim ih
prebaciti u novi red sa shift + enter,Tada ce  se broj izgubiti.
Trece resenje je da u Wordu u Styles iskljucimo da to Word automatski
radi.

Nastavak nabrajanja

Ukoliko zelimo u dokumentu gdje smo nabrajali, pa prestali ponovo aktivirati
nabrajanje, idemo u (meny/format/bulit and nambering/nambering tab),
pritisnemo jednom tabulator i odaberemo nacin nabrajanja, ukoliko odaberemo
istovjetan nacin prethodnom, pritisnemo dva puta tabulator kada cemo
zacuti?ristartili kontinju?, strelicom gore, dole odaberemo jednu od ove
dvije opcije.
U prvom slucaju ponovo zapocinjemo nabrajanje, a u drugom nastavljamo od
broja ili slova na kome smo stali, i potvrdimo na ok.

Napomena:
Pozicija kursora odredjuje mijestogdje: pocinje, nastavlja ili prestaje
oznacavanje nabrajanja, u Word document-u.

Pozdrav od Dobrinka