[slikom] Re: Otvaranje fajlova.

  • From: "Dusan " <rdule2000@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 23 Oct 2011 16:51:47 +0200

Zdravo Gradimire!

Mislim, da si me dobro razumeo; hvala ti na odgovoru!:)

Dusan.

From: "Dusan Radinoski" <rdule2000@xxxxxxxxx>

Zdravo Gradimire!

Daa, to su fajl-folderi kopirani izAutluk Ekspresa... Ako nemam cime da ih
otvorim, onda je mozda najbolje da ih obrisem pa da sa Gugla pokupim svu svoju
postu (kuku meni!); i to je to...

A, mozda ni to nije tako losa ideja...

Svako dobro,
Dusan Radinoski,