[slikom] Re: Otvaranje fajlova.

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 20 Oct 2011 06:00:59 +0200

    Zdravo Dušane, pozdrav svima,

    Bez dodatnog softvera nećeš moći otvoriti .dbx datoteke. Ovo su datoteke
uglavnom poznate kao datoteke u kojima Outlook Express čuva svoje foldere u
kojima se nalaze poruke ili kako to na Engleskom pišu: "mail folders.

    Istina .dbx kao nastavak kod datoteke može da se pojavi i u nekim drugim
slučajevima, ja se lično sjećam dobrog DOS operativnog sistema i programa Visual
Foxpro koji je takođe kreirao .dbx datoteke. Neka te ovo slučajno ne odvede u
pogrešnom smjeru. Evo u kojem se sve slučaju može pojaviti datoteka sa nastavkom
.dbx a da to nije namjenjeno za "Outlook Express":

1. Database Index.
2. DataBeam Image.
3. Formula Graphics Project.
4. Visual Foxpro.

    Ja sam se nekada služio programom "Outlook Express Viewer" koji je otvarao
.dbx datoteke, samo ime mu kaže da je služio samo za pregled poruka ali ne i za
njihovo preuzimanje. Bilo je prilično davno da se svih detalja i ne sjećam.

    Na ovoj listi se ponekada pisalo o problemu sa porukama i predlagali sledeći
programi za rješavanje problema:
DBXtract, Outlook Recovery Toolbox, Outlook Express Repair i po nekoj logici
možda bi ovi programi mogli otvarati .dbx datoteke a ne samo da ih popravljaju.
Ipak prije neki dan pisalo se na ovoj listi o izgubljenim porukama i niko nije
predložio nešto od ovog. Lično ove programe nikada nisam koristio mada sam i ja
gubio poruke.

    Svojevremeno sam otvarao .dbx datoteku nekim heks editorom u želji da
editujem neke podatke, nisam se oduševio mada znam raditi sa heks editorima i
odustao sam od namjere, svatio sam da haker nije izraz koji može da se bilo kada
stavi uz moje ime. Šteta... Možda nekim hakerskim zahvatima ovo može i da se
otvori, edituje i uradi još mnogo toga.

    Pozdrav od Gradimira

From: "Dusan Radinoski" <rdule2000@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Otvaranje fajlova.

Pozdrav svima!

Postoji li mogucnost, da negde u racunaru, nezavisno od mail klijenta, otvorim
fajl-foldere s .dbx ekstenzijom?

Dusan Radinoski,
Beograd.