[slikom] Re: Otvaranje fajlova.

  • From: "Dusan Radinoski" <rdule2000@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 22 Oct 2011 18:08:19 +0200

Zdravo Gradimire!

Daa, to su fajl-folderi kopirani izAutluk Ekspresa... Ako nemam cime da ih
otvorim, onda je mozda najbolje da ih obrisem pa da sa Gugla pokupim svu svoju
postu (kuku meni!); i to je to...

A, mozda ni to nije tako losa ideja...

Svako dobro,
Dusan Radinoski,
Beograd.

From: "Dusan Radinoski" <rdule2000@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Otvaranje fajlova.

Pozdrav svima!

Postoji li mogucnost, da negde u racunaru, nezavisno od mail klijenta, otvorim
fajl-foldere s .dbx ekstenzijom?

Dusan Radinoski,
Beograd.