[slikom] Re: Ode predhodna poruka bez subjekta!

  • From: "dobri" <dobritaskovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Oct 2013 19:42:30 +0200

Zdravo Dačo
Nema potrebe za tolikim naklonom jer tu smo da jedni drugima pomognemo.
Ja rekoh da koristim programčić svič i moram da ti kažem da bez obzira koji
program koristiš, kompresije opterete procesor vrlo mnogo i najbolje ne
raditi ništa dok je proces u toku.
Inače programčić je totalno kompatibilani ima stavku da direktno obradjuje
fajlove tako da ne moraš da praviš kopije knjiga ili da svaku koja se završi
preseliš u sopstveni folder.
Ja uglavnom to radim tako što ubacim nije bitno x knjiga i odem van, kad se
vratim što je završeno u redu a ostalo prekidam ako mi treba računar.
Na kraju ovu knjigu nemam jer je možda prošla onda kad je meni pukao hardić.
Svako dobro svima
Dobri