[slikom] Re: Ode predhodna poruka bez subjekta!

  • From: Daniel Miletić <daniel.miletic035@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Oct 2013 16:38:32 +0200

Pozdrav Ninu, Badi i Dobriju!
Pre svega da se izvinem svima ¹to mi je oti¹la poruka bez subjekta, uglavnom
vodim raèuna o tome, ali eto desilo se!
 E a sad, vas troje ste mi pomogli utoliko ¹to ste mi razjasnili da nije
problem u knjizi vveæ u programu koji koristim.
Tako da... po¹to koristim jo¹ uvek neku kr¹inu od kompjutera sa 512 MB radne
memorije, nadam se da æu u ove svrhe pronaæi neki maleni programèiæ koji mi ga
neæe dodatno usporavati.
Ako imate ne¹to u vidu, shodno va¹em iskustvu na ix-peu, nemam ni¹ta protiv da
mi ne¹to od toga i preporuèite.
U svakom sluèaju vam hvala i pozdrav jo¹ jednom!

E da... Dobri ti si mi u poruci napisao da ti ¹aljem ovu andriæevu knjigu.
Koliko me seæanje slu¾i ona je relativno skoro prolazila listom, i linkovi su
jo¹ uvek aktivni.
Hmmmm... Ako ti je eventualno promakla, pogledaæu u folderu pa ako je
pronadjem, proslediæu ti privatno.