[slikom] Re: Molim za pomoc

  • From: "narcis sudarevic" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 May 2011 20:30:18 +0200

pozdrav zorane kada zelis slusati stanicu preko vinampa moras uraditi sledece.

udjes u folder gde su ti radio stanice i aplikacijskim tasterom pronadjees
opciju open tu vit i tu se spustis strelicom do opcije jedanput na gore da bi
se pojavio program koji se zove s da bi tu odabrao da ti radio stanice idu
preko vinampa ako je ovo dovoljna pomoc ok a ako trebavise javi mi se ili
mejlom ili na skajp.