[slikom] Re: Molim za pomoc

  • From: Zoran Radisavljević <zoran027@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Apr 2011 10:13:51 +0200

Zahvaljujem druze.
  ----- Original Message -----
  From: Milan
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Tuesday, April 05, 2011 6:13 PM
  Subject: [slikom] Re: Molim za pomoc

  evo uzmimo da imas eng.win.
  Stani na file sa ekstenzijom.
  dugme pored desnog ctrl (application) strelicom dole do "Open with  sub menu"
  otvori sub meni pa se prosetaj do opcije "Choose default program... "
  tu lupi enter pa idi na list viewmedju tim programima odaberi winamp ako ga
nema ni u toj listi idi na browse bices u program file i tu nadji i odaberi
winamp.
  pre konacne potvrde na ok posto izaberes winamp cekiraj
  "Always use the selected program to open this kind of file"
  to znaci da ce ti ubuduce sve file ove sa tom ekstenzijom otvarati winamp.
   Milan