[slikom] AVAST 6

  • From: "Jelena Perepatic" <lena.ns72@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Apr 2011 17:34:57 +0200

Pozdrav za sve !

Pitam se da li je ko mozda isprobao AVAST 6? Iskustvo sa AVAST v 5 mi nije bas
najsretnije  pa nebih da se igram sa ovim dok ne znam da li mogu da ga koristim
samostalno i da li mogu da ga maknem samostalno .
Ako ne moze komotno da se koristi onda radije hvala lepo ali ne .

Imam doduse jos jedno pitanje. Imam Win 7 i pitam se da li sam ja nesto lose
podesila ili ova nesreca ne cita naziv prozora. Da budem precizna. Kada se
prozor otvori lepo se jaws 11 izjasni .Ali kasnije Insert + t ne radi nista
koristno . Ne kada su folderi u pitanju.
Desktop tema bi trebala da bude Clasic .
I jos jedno pitanjce. Zasto nekada mogu a, nekada ne mogu da vidim koliko je
neki fajl ili folder velik? view je na detaljima a,  to polje mi je kao prazno
ili je za JAWS prazno .

U nadi da ce neko imati resenje barem za neku od mojih dilema zelim vam svima
prijatno vece

Jelena