[slikom] Re: Moje prvo javljanje na listi

  • From: "Vladimir Cecavac" <cecavac@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Feb 2005 16:10:22 +0100

Pozdrav dragane, i svim listerima!
Ako imas windows 98, probaj na sledeci nacin!
Otvori my computer, zatim control panel, i sa slovom s, pronadjes sounds,  i
potvrdis sa enterom.
Tada ces dobiti sounds properties, gde sa strelicom na dole, odabires za sta
zelis da podesas zvuk.
Kada odaberes zeljenu oppciju, sa tabom se prebacis u drugo okno, gde se
dodeljuje odredjeni zvuk.
Prva opcija je name, gde sa strelicama dole, gore odaberes zvuk, koji
zelis,. Kada pronadjes odgovarajuci zvuk, sa tasterom tab idi na o.k. da bih
ga sacuvao.