[slikom] Re: Moje prvo javljanje na listi

  • From: Dragan Lazić <ladrnis@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Feb 2005 13:25:16 +0100

Nijaze, puno ti hvala. Resio sam problem. A sada te molim da mi ili neko sa
liste napiše kako da aktiviram zvučne signale osim onih ulaz i izlaz iz
Windowsa koji su po defaoltu kojih sada nemam jer sam isto tako istraživao
neke mogućnosti pa sam tako i zabrljao.
Unapred hvala i pozdrav svima na listi iz grada na Moravi