[slikom] Re: Moje prvo javljanje na listi

  • From: "Nijaz Skaljo" <nijaz@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Feb 2005 22:58:31 +0100

Pozdrav svima,
Dragane, mozda si nenamjerno, isprobavajuci razne opcije u outlook expressu,
neke adrese s kojih dobivas postu, spremio u "Blocked Senders List..."
To si uradio, ako si na nekoj poruci u inboxu otvorio izbornik "Message" i
aktivirao naredbu "Block Sender...".
Da to provjeris i otklonis problem, uradi slijedece:

1. Otvori Outlook express.
2. Pritisni Alt+t da otvoris izbornik Tools.
3. Strelicom gore idi na Message Rules.
4. Pritisni enter ili strelicu desno da otvoris Message Rules .
5. Strelicom gore idi na Blocked Senders List...
6. Pritisni enter da otvoris Blocked Senders List...
7. Strelicom dole pregledaj popis adresa i ako se nalazi neka s koje zelis
primati poruke, tabulatorom idi na "Remove Button" i pritisni razmaknicu da
pobrises adresu sa liste blokiranih poruka.
8. Bice ti postavljeno pitanje da li zaista zelis ukloniti adresu s liste
blokiranih poruka. Ovdje jos jednom pritisni razmaknicu za potvrdu.
9. Za kraj idi tabulatorom na "OK Button" i pritisni enter.

Ako s neke adrese ne zelis primati poruke, uradi slijedece da tu adresu
dodas u listu blokiranih poruka:
1. U Inboxu oznaci poruku koju zelis blokirati.
2. Pritisni Alt+m da otvoris izbornik Message.
3. Pritisni "s" da dodas adresu na listu blokiranih poruka.
4. Bice ti postavljeno pitanje da li zelis obrisati poruke od blokiranog
posiljatelja. Ovdje dvaput pritisni razmaknicu s malom pauzom i to je to.

Srdacan pozdrav

Nijaz