[slikom] Re: Izvoz naloga

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Dec 2013 06:46:41 +0100

    Zdravo Dragane,

Opet ću više po sjećanju jer ovog časa nemam priliku da isprobam to na
nekom windows XP sistemu. Datoteka tipa *.wab je datoteka koju koristi
program Windows address book, zato i imaš taj nastavak *.wab. Trebalo bi,
sada više po sjećanju da na toj datoteci pritisneš enter i da je sam
program Windows address book, prepozna, da je otvori i ponudi opciju da
adrese dodaš u adresar. Možda će za to trebati malo koristiti JAWS kursor.
    Nadalje, ako si probavao uvoziti adrese iz Outlook Express, programa,
probaj to isto uraditi ali tako da prvo pokreneš sam adresar. Njega ćeš
naći u: start menu / svi programi / pribor pa se spusti strelicom na dole
do adresar. I on ima istu opciju za uvoz adresara.
    Usput Windows address book je samo integrisani dio u programu Outlook
Express, dakle nema Outlook Express svoj adresar već se vješto koristi
uslugom Windows address book, kao programa. I ova opcija uvoza i izvoza
adresa radi u stvari Windows address book. Ipak, nekada rad sa adresama u
tom programu i u Outlook Express nije isto.
    Mislim čak, da se i adresar kao datoteka sa nastavkom *.wab može
metodom kopiranja prenijeti na drugi računar, samo ja ovog časa nemogu
napisati tačnu lokaciju gdje se ta datoteka ostavlja. Ipak, ovo samo mislim
ali i ne tvrdim.
    Ako ne bude išlo, ovako kako sam napisao, piši ponovo, pa ću ja
pokrenuti moj računar sa imenom "Šugavi Tošo", jest da mu treba deset
minuta da se startuje Windows XP i simulirati sve ove korake. Da ne bude
zabune, ime računara Tošo je iz milja jer se radi o nekoj staroj Toshibi a
izgreban je kao da je imao šugu. Inače radi se o procesoru koji radi na 366
MHz, ima samo 64 MB radne memorije i hard disk od 5 GB podjeljen na dvije
particije. Odlično radi JAWS 10.0. Jedina mana mu je da je ostao bez
mogućnosti da se spaja na mrežu ili neki modem. Da li se neko sjeća tih
vremena kada je to bila hit konfiguracija? Zbog tog problema sa spajanjem
na mrežu ostala mi je zarobljena jedna licenca koja važi i za JAWS 14.0. I
zbog toga "Šugavi Tošo" ima svoju vrijednost i sada.

    Pozdrav,

    Gradimir