[slikom] Re: Izvoz naloga

  • From: "Dragan Selenic" <d.selenic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Dec 2013 23:54:03 +0100

zdravo Gradimire pozdrav ostalima
Ovo pišem koristeći novi sistem, i novi outlook express. Uspeo sam bez
problema da metodom kopiranja prebacim foldere sa porukama iz starog outlook
express-a . Lako sam prebacio i svoje naloge metodom izvoza i uvoza naloga .
Adresar sam uspeo da izvezem , ali ne i da ga uvezem.Adresar sam izvezao pod
imenom kojim sam ga ja prekrstio i sa nastavkom .wab. Pri pokušaju uvoza
adresara dolazi do neke greške i dobiamobaveštenje da je došlo do greške i
da nije moguće uvesti aadresar, tako nešto. Nije mi jasno gde grešim, tako
da sam sam sebi oprostio. Ako možeš ti ili ko drugi da pokaže put mom
adresaru da se vrati kući učiniće dobro delo.

Unapred zahvalni moj izgubljeni adresar i ja.
Dragan