[slikom] Re: Izvoz naloga

  • From: "dragan selenic" <d.selenic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Nov 2013 18:07:39 +0100

zdravo Gradimire
Nisam se ja dobrovoljno odlučio za kopiranje foldera, već iz nužde. Naime
kad sam probao da izvezem poruke došlo je do greške prilikom pokretanja mapi,
tako sam obaveštenje dobiod outlook-a .Dobro si me podsetio za favorite iz
internet explorera, hvala ti.
Dragan
    From: "dragan selenic" <d.selenic@xxxxxxxxx>

    pozdrav svima
    Pošto se spremam za novu instalaciju sistema, ovo sa izvozom i uvozom
    naloga će mi dobro doći. Moje pitanje je da li i kako, ako je moguće se
    mogu povratiti sve poruke koje se trenutno nalaze u outlook express-u u
    novi outlook express na novom sistemu. I da li se podešavanja iz starog
    outlook-a mogu nekako preneti u novi outlook express. Radovi se obavljaju
    na relaciji stari u novi windows xp .
    Unapred hvala na mogućim odgovorima Dragan