[slikom] Re: Fileformat konverter

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Apr 2011 15:20:27 +0200

Zdravo Borise.
Ovdje se neradi o zasebnom programu, nego je to dodatak koji se integrise u
Office 2003, a samim tim i u Word.
Posto nije zaseban program on nema precicu nego ako zelis otvoriti docx format,
to ti automatski uradi Microsoft office Word 2003.
U instaliranim aplikacijama, koje mozes pregledati u control panel se nalazi
pod imenom, "Compatibility pack for system 2007 office."
Nadam se da ti je nesto jasno, ako nije, zao mi je.
Dobrinko.D