[slikom] Re: Fileformat konverter

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Apr 2011 18:27:11 +0200

Dragi Borise. Daj zaboravi te docx file-ove i probaj ih kako pronaci u nekom
drugom formatu koji ces moci otvarati, jer se vec nekoliko mjeseci vrtis u
zacaranom krugu. Niko ti nemoze odgovoriti zasto navedene fajlove nemozes
otvoriti, ukoliko imas instaliran Office 2003 i file format konverter namjenjen
za isto.
Dobrinko.D